Jak už jsem zmiňovala v článku o proběhlém Email Marketing Online Summitu 2016, registrace zpracovatele kontaktů na Úřad pro ochranu osobních údajů (UOOU) je nezbytným krokem při budování databáze kontaktů. Samotná registrace UOOU je vcelku jednoduchá záležitost a probíhá prostřednictvím on-line formuláře přímo na webu www.uoou.cz/oznameni-o-zpracovani-osobnich-udaju.
Má registrace
Zde, na mou osobní stránku, jsem umístila formulář pro odběr blogových sumářů. Registraci na UOOU mám ještě z dob provozování e-shopu, ale pro nynější aktivity jsem provedla aktualizaci a doplnění údajů. Zadané údaje mají být schváleny do 30 dní. Kontrolu si provedete jednoduše vyhledáním ve veřejném registru zadáním mého Registračního čísla 00046566 nebo IČO 73355224.
Videonávod registrace UOOU
Podrobný videonávod registrace krok za krokem připravili ve Smart Emailingu.
Ok, registrace UOOU je hotová, formulář umístěný na webu. Nyní je potřeba zajistit, aby byly e-mailové kampaně doručovány. Prvním a zásadním předpokladem je jejich očekávání. Pokud rozesíláte e-maily, které jsou vyžádané (splňují to, co jste slíbili při získávání kontaktu), neskončí označené jako spam a nepoškodí tak vaše dobré jméno u e-mailových klientů. Často se stává, že vaše e-maily skončí zapadlé ve složce Hromadné, Promo akce apod. Upozorněte své odběratele na tuto skutečnost a poraďte jim, jak postupovat a nehrát si každý den na Popelku.