EMOS 2016 byla jízda!

EMOS 2016 byla jízda!

emos

Od pondělí 26. 9. až do čtvrtku 29. 9. probíhal ojedinělý projekt on-line summitu o emailingových strategiích. Každý večer od sedmi hodin startoval cca tříhodinový maraton nabitý informacemi. Během těchto čtyř dní se přednášejícím podařilo odprezentovat širokou škálu základních i těch nejnovějších poznatků a doporučení.

Co vše se probíralo a kdo na summitu vystoupil?

Pondělí:

Začalo se od podlahy – právním minimem. Z úst Markéty Kořínkové a Petra Břízy zaznělo vyjasnění co je a není spam z hlediska české legislativy, jaké jsou povinnosti při sběru e-mailových adres a dalších osobních údajů. Povinnost ohlášení na Úřadu pro ochranu osobních údajů má tedy téměř každý, kdo tyto údaje sbírá. Z toho plyne – nezapomeňte se včas registrovat jako Správce osobních údajů, případně svou nedbalost napravte. Sankce jsou nemalé. Dalším řečníkem byla Katka Fišerová – manažerka pořádajícího SmartEmailingu. Ta nám připomněla, že 80 % zákazníků nakoupí až po 5. kontaktu a prozradila jaké jsou nejúčinnější magnety k získání kontaktů. Závěrem vystoupil se svou prezentací Tomáš Mužík ze Social Sprinters a prostřednictvím případové studie odkryl celou strategii jednoduchého a efektivního sběru kontaktů na Facebooku. Předvedl zároveň jak si naklikat celou soutěž, kterou na FB může s minimálními náklady provozovat prakticky každý.


 

Úterý:

Technické a praktické tipy zazněly od Davida Fingera ze Seznam.cz a Lukáše Poura. Tématem byla doručitelnost e-mailů – co ji způsobuje, jak zabránit zapadnutí e-mailu do složky Hromadné, technické nastavení, ale zejména dodržování etických zásad. Katka zdůraznila kvalitu e-mailové databáze, obsah rozesílaných kampaní a hlavně používání zdravého selského rozumu. Zlatým hřebem byla prezentace Davida Kirše. Ten, jakožto úspěšný matador, svou přednáškou opět nezklamal. Jeho styl projevu a vtáhnutí do děje spolu s praktickými informacemi jsou spolehlivým mixem, který vždy nadchne a inspiruje. Tentokrát poukázal na aktuální trendy v podobě segmentace, automatizace, minimalizace pro mobilní zařízení i pozornost věnovanou na životní cyklus zákazníka.


 

Středa:

Petr Cikán z Acomware.cz ukázal podrobně cestu zákazníka pro e-shopy a B2B zákazníky. Opět naprosto nabitá přednáška podrobnými informacemi. Pokud provozujete e-shop, jsou pro vás tyto vědomosti naprosto nezbytné. Podle očekávání zazářil i Pavel Říha. Ten kluk je fakt třída! Prozradil svou podrobnou strategii jak vydělat pomocí Facebook reklamy a to ještě dříve, než za ni zaplatí. Další přednáška plná AHA momentů. A při tom jednoduché jako facka.


 

Čtvrtek:

Znáte Persoo? Chcete se dozvědět jak funguje dokonalá personifikace každého návštěvníka vašeho webu, jak na něj pak cílit? Opět maximálně důležitá záležitost pro e-shopy. Jakub Černý představil všechny vychytávky zpracovávání informací o návštěvnících a jejich následné využití. Peckou večera byla další přednáška Davida Kirše na téma holywoodského příběhu a poutavého vyprávění. Dozvěděli jsme se jak komunikovat e-mailem nenuceně a poutavě. Jak své odběratele pobavit, poučit, inspirovat a v neposlední řadě jim i prodat. V tématu sexy kampaní pokračoval Martin Kalinazahoďte poučky a buďte upřímní – sdílejte svou cestu. Jednoduchá, čistá prezentace, která zbořila mýty. Celé čtyři dny byly tedy, jak vidno, naprosto našlapané a také dost náročné. Udělala jsem si spoustu poznámek i screenshotů, ale přesto mám pocit, že jsem nedokázala všechno dostatečně zpracovat. Naštěstí i pro ty, kteří summit nestihli on-line, pořadatelé připravili sestřih a navrch přidali hned několik užitečných bonusů. PDF sumář těch největších AHA momentů ze všech přednášek doplněný o bonusové materiály od samotných spíkrů nastartuje vylepšení vašeho email marketingu ve všech jeho oblastech + materiály:

  • BONUS: Checklist – Základní právní kroky, které musíte udělat, aby byl váš mailing v suchu.
  • BONUS: Video návod – Registrace na Úřad pro ochranu osobních údajů krok za krokem.
  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Kodex Email.cz.
  • DOPLŇUJÍCÍ MATERIÁL: Pokyny k implementaci FBL.
  • BONUS: PDF – 39 tipů, jak naboostovat vaši databázi.
  • BONUS: Elektronická kniha – Lajk nelajk – nejkratší cestou od lajku k penězům.
Facebook
Twitter
LinkedIn