Close

Jak pomůže internet vašemu off-line podnikání?

webová stránka

Aby vaše podnikání bylo úspěšné, potřebujete zákazníky. Stálý přísun zákazníků, ideálně zvyšující se počet zákazníků, zajistí růst vaší firmy. Finance, které investujete do klasické off-line reklamy jsou často dosti vysoké a hlavně nesnadno měřitelné. Která forma propagace je opravdu účinná, jen stěží odhadujete.

Digitální propagace na internetu

Každý podnikatel, živnostník, firma má své cíle. Měli byste vědět, čeho chcete na internetové síti dosáhnout – určete si priority a připravte si plán. Ptejte se, proč chcete být on-line a co od toho očekáváte.

Představte si, že provozujete autoškolu. Vaším cílem je naučit co nejvíce lidí řídit a prodat další nadstavbové služby. Potenciální klienti však nejdříve musí vědět, že existujete. A s tím vám pomůže digitální propagace. Při hledání kurzu k získání řidičského průkazu přes internetový vyhledávač nebo on-line mapy musí být vaše firma dohledatelná. Proto je potřeba firmu registrovat do oborových katalogů a adresářů firem jako jsou např. Moje firma na Google a Firmy.cz na Seznamu.

Síla sociálních sítí

Na sociálních sítích jako je např. Facebook, Instagram, LinkedIn nebo Twitter si založte firemní účet (stránku, profil) a komunikujte se svými fanoušky a sledujícími. Vybudujete tím důvěru, od které je už jen krůček k placené objednávce vašich služeb nebo produktů. Propojením sociálních sítí a webových stránek získáte silný propagační (potažmo prodejní) nástroj.

Webová stránka je vaší digitální základnou

Na rozdíl od sociálních účtů, které vám může provozovatel zablokovat, nebo dokonce zcela zrušit, je webová stránka na vaší vlastní doméně v relativním bezpečí. Váš web je základem internetové propagace, na kterém zveřejňujete informace o své firmě. Jedná se zejména o nabídku služeb a zboží, lokalitu ve které působíte, otevírací dobu, ale také argumenty, proč by si měli zákazníci vybrat právě vás. Webová stránka je digitální výkladní skříní vaší firmy. Tady měníte návštěvníky na platící klienty.

Měřte a vyhodnocujte

Nedílnou součástí webu je analytika. Abyste věděli, že se vaše cíle naplňují a ubíráte se správným směrem, musíte sledovat, měřit a vyhodnocovat dění na své webové stránce. Výborným (navíc bezplatným) nástrojem je Google Analytics. Zjistíte odkud a kam na web návštěvníci chodí, co je zajímá, získáte data, na kterých budete dále stavět své plány.

Google Analytics

Doporučený plán podle Googlu

  1. ujasněte si své on-line cíle a stanovte si reálná očekávání
  2. využívejte webovou analytiku, s jejíž pomocí změříte, jak je váš postup úspěšný
  3. držte krok s nejnovějšími trendy a přizpůsobujte se technologickému vývoji a změnám ve svém oboru

Nemáte ještě své webové stránky, nebo potřebujete ty stávající upravit? Vytvořím vám plně funkční webovou prezentaci na vaší doméně bez vysokých nákladů – web nízkonákladově s přidanou hodnotou | web@zanetamoudra.cz

 

Pošli to dál
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Napsat komentář

nahoru